"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Tuesday 8 March 2011

The Red Studio - Branding



The Red Studio adalah cetusan 2 pemikir yang disegani iaitu Gua dan seseorang yang penting dalam idup  gua pada ketika itu..Dulu gua selalu gunakan YET STUDIO..sempena nama gua..tapi rasenya mcm xkomersial..Dia suka perkataan studio..so tinggal cari satu lagi perkataan..tetiba terpancul dari mulut dia "RED"..so Gua pun amik keputusan - THE RED STUDIO. Daripada perkataan tu, gua pun buatlah logo dia..gua nak dia nampak unik..so terpaksa la gua lukis pakai tangan..setelah beberapa draf yang gua buat, akhirnya adalah satu yg gua berkenan.Dan gua bulatkan hati utk register nama nih sebagai commercial name company gua..Singkatan The Red Studio ialah TRS.

The Place For Perfectionists..ini tagline yang gua gunakan..ini merupakan janji gua yang gua kena kotakan pada customer gua..Insyaallah..gua akan berusaha untuk ke arah tu..Amin.

No comments:

Post a Comment