"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Monday 7 March 2011

Assalamualaikum

Salam Perkenalan Kepada Sekelian Keluarga, Sahabat dan Kenalan sekelian

Untuk memulakan penulisan dalam blog ni, lebih baik aku kenalkan sapa aku yang sebenarnya daripada kaca mata aku sendiri.
Nama : Fairus Mohd Tabiee
Nama Isteri : Tiada
Nama Anak : Emelda Airisya bt Fairus
Umur : 29 tahun
Tarikh Lahir : 19 Mac 2011
Asal : Batu Pahat, Johor
Pekerjaan : Usahawan
Hobi : Sukan Lasak dan Art
Status : Belum berkahwin lagi sekali
Pendidikan : Ijazah Sarjana Muda Perancangan Bandar dan Wilayah, UiTM

So korang dah kenal la aku ni serba sedikit.  Salam dihulur dan selamat berkenalan bagi yang baru nak berjinak2 dgn aku..Penulisan aku berblog ni agak sempoi dan menggunakan bahasa2 pasar,bagi yang kurang selesa, maaf yer..






No comments:

Post a Comment