"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Saturday 7 May 2011

Day 10 EuroVac : Heading to Munich, Germany and having meeting with Alex

Perjalanan ke Munich diteruskan berbaki 200km sahaja lagi. Keadaan jalan semakin sesak kerana semua manusia tgh sibuk keluar mencari rezeki.  Sampai di Depot MotorHome, penganjur membersihkan dan mengembalikan keadaan asal MotorHome ketika ianya diaambil 10 hari yang lalu.

Selepas segalanya selesai, penganjur mengadakan meeting lebih kurang 1 jam untuk mendapatkan persefahaman bersama.  Mereka mula paham akan hasran penganjur.  Alhamdulillah…

Bergerak terus ke Pusat Bandar Munich dan check-in di hotel baget di kawasan berhampiran.  Mengamati keindahan malam di Munich.  Disini kawasan sekitar tidak lagi asing bagi kami.  Ramai masyarakat Islam berketurunan Turki yang membuka gerai makanan halal disini.  Masyarakat utama di Munich ialah Barvarian dan Turkish.

Dapat juga menjamah nasi arab berlauk kambing.. Rindu masakan Malaysia…Mala mini melawat mbeberapa tempat dan berbincang tentang pembangunan bisnes pada masa-masa akan dating.

Balik rehat dan tidur.  Sempat berkenalan dengan rakan-rakan travellers dari USA, Holland, Australia dan laian-lain.  Mereka ramah dan friendly..kebanyakan travellers mempunyai sikap yg sama.  So sesi perbualan dan perkenalan lebih mudah.  Tak lupa juga bertukar2 FB…ehheheh  J

zzzzzzZZZZZZZZ…………..

No comments:

Post a Comment