"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Tuesday 8 March 2011

Dugaan Maha Hebat, Ini Kuasa Tuhan


Jodoh Pertemuan Ajal Maut semua kuasa Tuhan.  Apa yang kita rancang dan impikan tidak selalu akan menjadi kenyataan. Ya, aku salah satu hamba Allah yang diuji dengan begitu dasyat. Hampir beberapa bulan aku tersiksa dan derita akibat perpecahan rumahtangga aku..akhirnya selepas beberapa tahun, aku kembali kuat dan aku percaya semakin berat dugaan yang Tuhan uji, semakin besar hikmah dan nikmat yang akan dibalas. Aku tidak lagi menyalahkan sesapa dalam keputusan yang aku buat..mmg sakit..

Alhamdulillah, aku berjaya merentasi dugaan ini..Kekuatan ini datang secara tiba-tiba bila mengenangkan masa depan anak aku..so now im back n i will rock the world. Korang tahu apa yang Tuhan gantikan dengan apa yang dia dah tarik dari aku?? nanti korang akan tahu..

"Dari Sauban r.a bahawa Rasulullah saw bersabda : "Mana-mana perempuan yang meminta cerai daripada suaminya tanpa ada apa-apa keuzuran syar'ie, maka haram ke atasnya bau syurga" 

Jauhkan diri anda tergolong dalam golongan ini.


Ok stop it, aku nak citer yg best2 je dalam blog nih...

No comments:

Post a Comment