"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Tuesday, 12 April 2011

Emelda Demam Campak!!!

Aduhaiii...baru nak bergumbira pasal mel punya enzima dah kurang...n hampir hilang terus, tetiba mel kena demam campak pulak...tangan, kaki, badan n muka dah kuar bintik2 merah, ada yg dah pecah...gatal tapi pedih..tapak kaki ada merah2 jugak, sakit nampaknya sebab kulit dia kat kaki kan tebal..so nak pecah xbole...memel jalan dencut2 sebab tapak kaki dia sakit...sian dia...tadi dia lupa, sambil baring seronok2,tetiba terus bangun, nampak muka dia tahan sakit..aduhai...luruh jantung gua siottt...ketika blog ni aku taip, memel ada kat sebelah aku nih, sambil tgk tv n sambil moody2...

tugas memel hanya ckap " papaaaaaa, gatal nih......"...aku pun dengan sepantas kilat garukan tempat dia gatal..sebab kalu dia garu pakai kuku..so nanti pecah2, pedih....so biar aku je garukan....tapi rasa xlarat pulak sebab dah dari tadi mcm nih..

tadi dah jumpa doc, dapat ubat...jap lagi bagi dia makan ubat n tido...tapi mel untung time2 mcm nih, dapat perhatian penuh, sorang belikan kfc,sorang belikan air kelapa, aku lak melayan segala kerenah dia..seronok tapi penat wooooo!!!!!!

No comments:

Post a comment