"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Thursday 14 April 2011

Bersyukur Dengan PemberianMu Ya Allah

Hari ini damai dan tenang..banyak kerja yang perlu aku setlekan sebelum Program EuroVac bermula.  Harap dapat penuhi sebelum aku berangkat ke Europe minggu depan.  Bukan mudah untuk menguruskan 3 company dalam satu masa, tiada lagi ruang kosong untuk berfoya2..hehehe dan kadang-kadang sampai terpaksa delay breakfast bawa sampai ke malam..wahhh kalu aku puasa mesti dah byk hari aku cover...

Ni la checklist yang aku kena setlekan sebelum keberangkatan.

AERO INSPIRE ENGINEERING SDN BHD :
1. PO MAS yang tersangkut2
2. Produk Chemical yang ingin di pasarkan di Sekolah Teknik & Vokasional Seluruh Malaysia

TRS MEDIA SDN BHD :
1. Projek JKKP
2. Modul
3. Business Plan
4. Marketing Strategy 

EuroVac :
1. Check List
2. Cari Sale Person
3. Kedutaan
4. Raw Meterial
5. Travel agent as our agen!!

Banyaknye keje aku!!!!!!!!! kini sudah kurang sikit damainya... :)

No comments:

Post a Comment