"sometimes there is NO next time, NO second chance, NO time out.... sometimes....it's NOW or NEVER...."

Thursday, 29 March 2012

Saya Sudah Tua, Saya Sudah 30 Tahun!!

19 March 1982 - ini adalah tarikh keramat aku..baby yg comel telah dilahirkan dengan jayanya atas kehendak Ilahi..akhirnya pada tahun 2012, tepatlah usia beliau 30 tahun..

Masa aku kecil2 dulu, aku xpernah terfikir aku akan lalui usia ini (bukan pasal pendek umur, Moga Tuhan panjangkan umur aku). Masa aku kecik dulu, aku nak terus kecik mcm tu, xde masalah, byk permainan, xpayah keluar bekerja, xpayah nak cari awek..hehehe..

Beberapa tahun yang lepas, menyambut hari lahir ni sudah tak penting bagi aku..tiada special lagi tarikh keramat nih..bagi aku semuanya sama..TAPI akhirnya tahun 2012 ni, rupanya apa yg dah terpadam dalam hidup aku bersinar kembali...chewahhh...Tahun ni aku dapat semula ber"candle light dinner" dan dapat hadiah Kemeja Mahal2..wahhhh seronotnya akuuuu...






Terima kasih banyak2 yer..


No comments:

Post a comment